4. Sınıflarımız Mezun Oldu

4-A ve 4-B şubelerimizi orta okula uğurladık...Hayatınızda hep başarılar olsun çocuklar...

Haberin devamını okumak için buraya tıklayınız.

Ağrı Merkez Önder Baydar İlkokulu

Yorumlar (0)
Resimsiz
Yorumunuz en az 10 karakter olmalıdır.(0)