2 - B Sınıfı Anitkabir Ziyareti

Osman Hamdi Bey İlkokulu 2/B sınıfı öğrencileri, öğretmenleri Mehtap MAT YURDAM başkanlığında Anıtkabir'i ziyaret etti. Ülkemize büyük katkıları olan Türkiye Cumhuriyeti'in kurucusu Ulu Önder Atarürk'ü ve silah arkadaşlarını minnetle ve gururla andılar.

Haberin devamını okumak için buraya tıklayınız.

Ankara Keçiören Osman Hamdibey İlkokulu

Yorumlar (0)
Resimsiz
Yorumunuz en az 10 karakter olmalıdır.(0)