Oyun Köprüsü İle Geçmişten Geleceğe

Oyun çocuğun en etkili iletişim dili olup kendi dünyasını yansıtmaktadır. Çünkü oyun aslında çocuğa göre gerçek yaşamdır ve oyunda yer alan her şey onun dünyasında gerçekliği olan konulardan oluşmaktadır. Çocuk, oyun için kurduğu dünyanın tek hâkimidir. Bu bağlamda çocuğun oyun aracılığıyla kendi iç dünyası ile gerçek dünya arasında anlamlı bir bağ kurmaktadır. Z kuşağı diye nitelendirdiğimiz bilişim çocuklarımızı teknolojinin olumsuz getirilerinden uzak tutmayı ve geçmişle gelecek arasında bağ kurabileceğini düşündüğümüz OYUN KÖPRÜSÜ  projemiz okulumuz öğretmenlerinden Meryem TAĞRISEVER'in kuruculuğunu yaptığı bir e twinning projesidir.

OYUN KÖPRÜSÜ OYUNLARIMIZI TANIYALIM

Video haberi görüntülemek için buraya tıklayınız.

Ordu Gürgentepe Şirinköy Şehit Sezgin Karaca İlkokulu

Yorumlar (0)
Resimsiz
Yorumunuz en az 10 karakter olmalıdır.(0)