Öğrenciler Eğlenerek Öğreniyor

5 ve 6. sınıf Bilişim Teknolojileri ve Yazılım dersi kazanımlarına uygun olarak tasarlanan "Mobil Kod" uygulaması, blok tabanlı kodlama oyunu olarak tasarlandı. Kullanıcılar, oyunun ana karakteri Maskod'a kod bloklarıyla komut verebiliyor.

"Bil Bakalım" uygulamasında ise, çocukların günlük yaşamda sık karşılaşacakları kavram ve kelimelerle çok sayıda ana ve alt kavramlardan oluşan sözcükler yer alıyor. Uygulama, ilkokul öğrencilerine Türkçeyi eğlenerek öğrenme imkânı sunuyor. Etkileşimli olarak hazırlanan "görsel-işitsel-kavramsal" nitelikli oyun, çoklu zekâya yönelik özellikler de taşıyor.

Okuryazarlık Seferberliği çalışmalarına destek amacıyla geliştirilen "Okuyaz" uygulaması ile kullanıcılar akıllı tahta, tablet bilgisayar ve cep telefonlarından harflerin yazılışlarını görebilirken harfin içinde geçtiği görselleri de sesli olarak dinleyebiliyor.

İngilizce öğrenimini desteklemek amacıyla geliştirilen "My English Path" uygulaması ile okuma ve dinleme becerilerini geliştirmek hedeflendi. 5 farklı soru modelinden türetilmiş 15 soru tipi içeren uygulamada 5'inci sınıf kazanımlarına ait sorular bulunuyor.

Bir diğer uygulama olan "Kim Bilir", bilgi kültür yarışması özelliğiyle 12'nci sınıf öğrencilerine yönelik bir çeşit üniversite hazırlık etkinliği olarak öne çıkıyor. "Yapboz" oyunu ise, özgün tasarımı ile güzel vakit geçirmeyi sağlayan 16 farklı fotoğraf ve 8 ayrı kategori içeriyor. "Müzik Defteri" uygulaması, müzik eğitiminde bir araç olarak kullanılmak üzere tasarlandı. "Renk Bağı ve Topla Gel" uygulamaları ise zekâ oyunları olarak tasarlanmıştır.

Bil Bakalım, My English Path, Okuyaz, Mobil Kod, Kim Bilir, Yapboz, Müzik Defteri, Renk Bağı, Bonibo, Boyama ve Topla Gel mobil uygulamalarına İOS ve Android marketlerden ve ayrıca Web üzerinden de ulaşılabiliyor.

Hazırlanan mobil uygulamaları deneyimlemek için tıklayınız.

Haberin devamını okumak için buraya tıklayınız.

Aydın İncirliova Hürmüs Ayaydın İlkokulu

Yorumlar (0)
Yorumunuz en az 10 karakter olmalıdır.(0)